David T. MacFarland - Contemporary Radio Programming Strategies
-10%

Contemporary Radio Programming Strategies

David T. MacFarland

ISBN: 9781138215450
Vydavatelství: Taylor & Francis
Rok vydání: 2016
Vydání: 1
Vazba: Hardback
Počet stran: 225
Dostupnost: Na objednávku

Původní cena: 3 571 Kč
Výstavní cena: 3 214 Kč(t.j. po slevě 10%)
(Cena je uvedena včetně 10% DPH)
Katalogová cena: 105 GBP

Nárok na dopravu zdarma
Přidat do wishlistu
Zpět Tisknout
Koupit
This book, first published in 1990, offers an in-depth analysis of the ‘fundamental beliefs’ of radio. This refers to the common understanding of what the radio enterprise is – and should be – about: entertainment and information. A major thrust of this book is to arrive at a set of fundamental beliefs about the values and the realities of the radio business in regard to entertainment programming – a set of beliefs that may or may not be right, or forever, but that might at least provide a basis for developing programming strategies. Most other books on radio programming describe the formats and programming that already exist. This one starts with a clean sheet of paper and the question ‘What do listeners really want from radio?’

Příbuzné oblasti
Přehled výstav, na kterých byl titul prezentován: