The Strategy of Global Branding and Brand Equity
Alvin Lee,Jinchao Yang,Richard Mizerski,Claire Lambert
ISBN: 9780415749114
Vydavatelství: Routledge
Rok vydání: 2015
Vazba: Paperback
Počet stran: 240
Dostupnost: Skladem
Původní cena: 1 641 Kč
Výstavní cena:
1 395 Kč(t.j. po slevě 15%)
(Cena je uvedena včetně 10% DPH)
Katalogová cena: 43.99 GBP
Nárok na
dopravu zdarma
Termín dodání na naši pobočku v Brně je přibližně 3-4 týdny.
This book is the first to provide a prospective method that does not have to rely on a brand’s past performance to predict consumer choice. This innovative method predicts consumers' loyalty and choices and the performance of brands. This enables the comparison of brand knowledge and brand equity of top brands within a product category in the context of different countries.Choice data is gathered in the retail setting – at the point of sale. This makes the method described practical, useful and implementable for researchers and practitioners.