Alvin Lee,Jinchao Yang,Richard Mizerski,Claire Lambert - The Strategy of Global Branding and Brand Equity
-15%

The Strategy of Global Branding and Brand Equity

Alvin Lee,Jinchao Yang,Richard Mizerski,Claire Lambert

ISBN: 9780415749114
Vydavatelství: Routledge
Rok vydání: 2015
Vazba: Paperback
Počet stran: 240
Dostupnost: Skladem

Původní cena: 1 641 Kč
Výstavní cena: 1 395 Kč(t.j. po slevě 15%)
(Cena je uvedena včetně 10% DPH)
Katalogová cena: 43.99 GBP

Nárok na dopravu zdarma
Přidat do wishlistu
Zpět Tisknout
Koupit
This book is the first to provide a prospective method that does not have to rely on a brand’s past performance to predict consumer choice. This innovative method predicts consumers' loyalty and choices and the performance of brands. This enables the comparison of brand knowledge and brand equity of top brands within a product category in the context of different countries.Choice data is gathered in the retail setting – at the point of sale. This makes the method described practical, useful and implementable for researchers and practitioners.

Přehled výstav, na kterých byl titul prezentován: