Vinnie Jauhari - Hospitality Marketing and Consumer Behavior: Creating Memorable Experiences
-10%

Hospitality Marketing and Consumer Behavior: Creating Memorable Experiences

Vinnie Jauhari

ISBN: 9781771883788
Vydavatelství: Taylor & Francis
Rok vydání: 2017
Vydání: 1
Vazba: Hardback
Počet stran: 378
Dostupnost: Na objednávku

Původní cena: 3 231 Kč
Výstavní cena: 2 908 Kč(t.j. po slevě 10%)
(Cena je uvedena včetně 10% DPH)
Katalogová cena: 95 GBP

Nárok na dopravu zdarma
Přidat do wishlistu
Zpět Tisknout
Koupit
Creating memories and joyous experiences for consumers is a key dimension affecting the profitability and growth of a hospitality firm. Drawing on global experiences, this new book looks at the diverse factors that create these positive experiences and provides insight into marketing and consumer behavior in the context of hospitality and tourism. The dynamics of emerging economies has been captured, and some lessons have been drawn from best practices across the globe.

Příbuzné oblasti
Viz také
« »