Russ-Mohl S. - Journalism and Media Convergence
-15%

Journalism and Media Convergence

Russ-Mohl S.

ISBN: 9783110302882
Vydavatelství: De Gruyter
Rok vydání: 2013
Vazba: Hardback
Počet stran: 176
Dostupnost: Na objednávku

Původní cena: 2 742 Kč
Výstavní cena: 2 331 Kč(t.j. po slevě 15%)
(Cena je uvedena včetně 10% DPH)
Katalogová cena: 84.95 EUR

Nárok na dopravu zdarma
Přidat do wishlistu
Zpět Tisknout
Koupit
Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. Not only does media convergence redefine the tasks of journalists and newsrooms, it also re-shapes the business environments of media companies. In this book, international media practitioners and researchers describe and analyze the relationships between media convergence and advertising, public relations, social media and other areas of communication posing a challenge to journalism.

Přehled výstav, na kterých byl titul prezentován: