David Savat,Tauel Harper - Media After Deleuze
-15%

Media After Deleuze

David Savat,Tauel Harper

ISBN: 9781472534453
Vydavatelství: Bloomsbury Academic
Rok vydání: 2016
Vazba: Hardback
Počet stran: 200
Dostupnost: Na objednávku

Původní cena: 2 450 Kč
Výstavní cena: 2 083 Kč(t.j. po slevě 15%)
(Cena je uvedena včetně 10% DPH)
Katalogová cena: 70 GBP

Nárok na dopravu zdarma
Přidat do wishlistu
Zpět Tisknout
Koupit
Media pervade and saturate the world around us. From the proliferation of social media, to crowdsourcing, big data, games, and more traditional media such as television, radio, and print, media provide the framework for our engagement with the world and each other. By recasting the traditional concerns of media studies through the lens of the work of Deleuze and Guattari this book provides an innovative new toolkit for understanding how media shape our world. Taking as their central question what it is that media do, Harper and Savat offer a new and insightful approach to this exciting area of study.

Příbuzné oblasti
Přehled výstav, na kterých byl titul prezentován: