Xiuwen Feng - On Aesthetic and Cultural Issues in Pragmatic Translation: Based on the Translation of Brand Names and Brand Slogans
-10%

On Aesthetic and Cultural Issues in Pragmatic Translation: Based on the Translation of Brand Names and Brand Slogans

Xiuwen Feng

ISBN: 9781138852310
Vydavatelství: Taylor & Francis
Rok vydání: 2016
Vydání: 1
Vazba: Hardback
Počet stran: 170
Dostupnost: Na objednávku

Původní cena: 4 716 Kč
Výstavní cena: 4 244 Kč(t.j. po slevě 10%)
(Cena je uvedena včetně 10% DPH)
Katalogová cena: 140 GBP

Nárok na dopravu zdarma
Přidat do wishlistu
Zpět Tisknout
Koupit
This book focuses on the cross-cultural advertising communication and aesthetic issues of brands and brand slogans. Based on the pragmatic translating theories and case studies of a few classic brand translations, the book puts forward the Three Aesthetic Principles of translating brands. The book special features the cultural in addition to the business aspect of introducing China Time-honored Brands to foreign markets. Readers will learn about the great importance of the aesthetic issues and cultural communications in translating brands and brand slogans through this book.

Příbuzné oblasti
Přehled výstav, na kterých byl titul prezentován: